Přihlášení | Registrace

Pronájem kopírek, PLOTRŮ, multifunkcí a tiskáren

Potřebujete ve své společnosti zkvalitnit či zlepšit tiskové prostředí, ale Váš rozpočet je napnutý? Nechcete vynakládat finanční prostředky na nákup nových tiskových zařízení? Dosluhuje Vaše stávající kopírka, tiskárna či plotr a zrovna nemáte na novou? Máme pro Vás řešení. Zajistíme pronájem kopírek, plotrů a tiskáren Canon a Ricoh na míru Vašim potřebám a možnostem.

Nabízené služby

Pronájem tiskových zařízení (kopírek, tiskáren, plotrů či multifunkcí) je bezesporu nejžádanější a nejsnadnější forma pořízení kopírky, tiskárny či multifunkčního zařízení Canon nebo Ricoh, která navíc firemním zákazníkům přidává mnoho výhod. Nájemce hradí pouze nízkou a konstantní měsíční splátku, která v sobě zahrnuje cenu samotného tiskového zařízení i veškeré náklady spojené s jeho provozem. Pevně stanovená cena vyhotovených stran obsahuje náklady na pravidelnou údržbu i ostatní servisní služby, dodávky náhradních dílů, tonerů a kvalitního papíru. Její součástí je rovněž prodloužená a neomezená záruka, status VIP zákazníka s nárokem na přednostní servis a další služby. Pro celé smluvní období si tak zákazník může dopředu naplánovat potřebné provozní prostředky na zajištění tiskových služeb a nemůže být nikdy nemile překvapen mimořádnými finančními výdaji v případě vzniklé poruchy (např. při pravidelných výměnách klíčových ND, chybách řídící elektroniky apod.).

Smlouva o nájmu kancelářské techniky je jednoduše řečeno určena všem uživatelům, kteří chtějí mít více času pro své vlastní podnikatelské či jiné aktivity a kteří přitom potřebují 100% garanci fungujícího a profesionálně zajištěného kancelářského zázemí. Nejčastěji se uzavírá na 3 nebo 4 roky a po uplynutí této doby má nájemce možnost starý stroj vyměnit za nový model, odkoupit si ho do vlastnictví za zůstatkovou cenu nebo prodloužit smlouvu o další období za zvýhodněných podmínek při zachování všech výše uvedených výhod. 

Součástí pronájmu nemusí být jen samotná tisková technika. Velmi často se společně s ní, jako tzv. ucelené tiskové řešení, dodávají i speciální evidenční a přístupové SW systémy, které zabezpečují, monitorují a řídí činnosti jednotlivých uživatelů, multifunkčních tiskáren i zpracovávaných dokumentů.

Servisní materiálová smlouva - maximální jistota při nákupu zařízení

Preferujete raději jednorázovou investici na pořízení tiskového stroje, ale současně nechcete mít žádné starosti spojené s provozem tiskového zařízení? I pro Vás máme řešení. K zakoupenému stroji můžete uzavřít tzv. SMZ smlouvu (Smlouvu o servisním i materiálovém zajištění). V takovém případě získáte maximální jistotu bezproblémového provozu zařízení, nadstandardní a prioritní servisní podmínky, trvalou a neomezenou záruku při zcela konstantních a předem plánovatelných provozních nákladech. V pevné ceně vyhotovených stran budete mít zahrnuty veškeré náklady spojené s provozem tiskového zařízení po celou dobu smluvního vztahu, stejně jako by tomu bylo v případě pronájmu.

CHCETE VYPRACOVAT KONKRÉTNÍ NABÍDKU PRONÁJMU? KONTAKTUJTE NÁS!

Cenovou nabídku pro vás velmi rád připraví

Zbyněk Holubec, Radek Plaňanský
telefon: 724 266 165, 724 234 934
e-mail: prodej@copyservis.cz

Kalkulace pronájmu

Máte zájem o pronájem některého z nabízených zařízení? Po vyplnění formuláře Vám rádi připravíme nezávaznou cenovou kalkulaci.

Označená pole (*) jsou povinná.

Canon Accredited Partner
Rex Rotary service partner

Sídlo: COPY SERVIS spol. s r.o.
Štefánikova 43
115 00 Praha 5 - Smíchov

© 2016 COPY SERVIS
e-business B2B Winternet s.r.o.
Design © 2016 LOGOFOGO

kancelář v kostce COPY SERVIS - kancelář v kostce