Přihlášení | Registrace

Pronájem kopírek, PLOTRŮ, multifunkcí a tiskáren

 

Nabízené služby

Pronájem tiskových zařízení (kopírek, tiskáren, plotrů či multifunkcí) je bezesporu nejžádanější a nejsnadnější forma pořízení kopírky, tiskárny či multifunkčního zařízení Canon nebo Ricoh, která navíc firemním zákazníkům přidává mnoho výhod. Nájemce hradí pouze nízkou a konstantní měsíční splátku, která v sobě zahrnuje cenu samotného tiskového zařízení i veškeré náklady spojené s jeho provozem. Pevně stanovená cena vyhotovených stran obsahuje náklady na pravidelnou údržbu i ostatní servisní služby, dodávky náhradních dílů, tonerů a kvalitního papíru. Její součástí je rovněž prodloužená a neomezená záruka, status VIP zákazníka s nárokem na přednostní servis a další služby. Pro celé smluvní období si tak zákazník může dopředu naplánovat potřebné provozní prostředky na zajištění tiskových služeb a nemůže být nikdy nemile překvapen mimořádnými finančními výdaji v případě vzniklé poruchy (např. při pravidelných výměnách klíčových ND, chybách řídící elektroniky apod.).

Smlouva o nájmu kancelářské techniky je jednoduše řečeno určena všem uživatelům, kteří chtějí mít více času pro své vlastní podnikatelské či jiné aktivity a kteří přitom potřebují 100% garanci fungujícího a profesionálně zajištěného kancelářského zázemí. Nejčastěji se uzavírá na 3 nebo 4 roky a po uplynutí této doby má nájemce možnost starý stroj vyměnit za nový model, odkoupit si ho do vlastnictví za zůstatkovou cenu nebo prodloužit smlouvu o další období za zvýhodněných podmínek při zachování všech výše uvedených výhod. 

Součástí pronájmu nemusí být jen samotná tisková technika. Velmi často se společně s ní, jako tzv. ucelené tiskové řešení, dodávají i speciální evidenční a přístupové SW systémy, které zabezpečují, monitorují a řídí činnosti jednotlivých uživatelů, multifunkčních tiskáren i zpracovávaných dokumentů.


Servisní materiálová smlouva - maximální jistota při nákupu zařízení

Preferujete raději jednorázovou investici na pořízení tiskového stroje, ale současně nechcete mít žádné starosti spojené s provozem tiskového zařízení? I pro Vás máme řešení. K zakoupenému stroji můžete uzavřít tzv. SMZ smlouvu (Smlouvu o servisním i materiálovém zajištění). V takovém případě získáte maximální jistotu bezproblémového provozu zařízení, nadstandardní a prioritní servisní podmínky, trvalou a neomezenou záruku při zcela konstantních a předem plánovatelných provozních nákladech. V pevné ceně vyhotovených stran budete mít zahrnuty veškeré náklady spojené s provozem tiskového zařízení po celou dobu smluvního vztahu, stejně jako by tomu bylo v případě pronájmu.

CHCETE VYPRACOVAT KONKRÉTNÍ NABÍDKU PRONÁJMU? KONTAKTUJTE NÁS!

Cenovou nabídku pro vás velmi rád připraví

Zbyněk Holubec
telefon: 724 266 165
e-mail: prodej@copyservis.cz

Kalkulace pronájmu

Máte zájem o pronájem některého z nabízených zařízení? Po vyplnění formuláře Vám rádi připravíme nezávaznou cenovou kalkulaci.

Neobdržíte-li potvrzení o vyplnění formuláře e-mailem, kontaktujte nás prosím na prodej@copyservis.cz  nebo telefonicky na 257 315 732 Děkujeme

Označená pole (*) jsou povinná.

Canon Gold Partner
Ricoh service partner

Sídlo: COPY SERVIS spol. s r.o.
Štefánikova 43
150 00 Praha 5 - Smíchov

© 2016 COPY SERVIS
e-business B2B Winternet s.r.o.
Design © 2016 LOGOFOGO