Přihlášení | Registrace

Převzetí zásilky

Při příjmu zásilky je příjemce povinen zásilku vizuálně zkontrolovat.  V případě, že je zásilka zjevně poškozená, postupujte následovně:  

  1. Příjemce uvede výhradu o poškození řidiči do doručujícího listu a sepíše s řidičem zápis o škodě.
  2. Příjemce může odmítnout zásilku.
  3. Zákazník informuje o škodní události e-shop.
  4.  Skryté vady je nutno reklamovat do 2 pracovních dnů.

Během reklamačního řízení (do doby uzavření reklamace) prosím ponechávejte zboží ve stavu, v jakém Vám bylo doručeno, a to pro případ ohledání zásilky (včetně všech kartonů).

Reklamace musí vždy obsahovat:

  1. Číslo zásilky (v případě, že se jednalo o paletu a číslo zásilky neznáte, je nutné doplnit přesné datum, adresu a název odesílající firmy a stejně tak i příjemce)
  2. Rozsah poškození
  3. Přesnou identifikaci poškozeného zboží a přesný počet poškozených kusů
  4. Popis balení zásilky
  5. Foto poškozené zásilky i jejího obalu. Foto musí obsahovat celkový pohled na poškozené zboží, detailnější pohled na poškozené části, foto obalu, foto vnitřku zásilky + výplně kartonu)

Canon Accredited Partner
Rex Rotary service partner

Sídlo: COPY SERVIS spol. s r.o.
Štefánikova 43
115 00 Praha 5 - Smíchov

© 2016 COPY SERVIS
e-business B2B Winternet s.r.o.
Design © 2016 LOGOFOGO

kancelář v kostce COPY SERVIS - kancelář v kostce