Přihlášení | Registrace

Převzetí zásilky


Při příjmu zásilky je příjemce povinen zásilku vizuálně zkontrolovat.  V případě, že je viditelně porušen přepravní obal či je zásilka zjevně poškozena, postupujte prosím následovně:  

  1. Příjemce uvede výhradu o poškození řidiči do doručujícího listu a sepíše s řidičem zápis o škodě
  2. Příjemce může odmítnout převzetí zásilky
  3. Příjemce neprodleně informuje o vzniku škodní události e-shop COPYSERVIS.CZ
  4. Skryté vady je nutno reklamovat do 2 pracovních dnů od přijetí zásilky (v případě pozdního nahlášení škodní události nemusí být reklamace ze strany přepravce uznána)

Během reklamačního řízení (do doby uzavření reklamace) prosím ponechávejte zboží ve stavu, v jakém Vám bylo doručeno (včetně všech kartonů) a to pro případ ohledání zásilky ze strany přepravní společnosti či odesilatele.

Reklamace musí vždy obsahovat:

  1. Číslo zásilky (v případě, že se jednalo o paletu a číslo zásilky neznáte, je nutné doplnit přesné datum, adresu a název odesílající firmy a stejně tak i příjemce)
  2. Rozsah poškození
  3. Přesnou identifikaci poškozeného zboží a přesný počet poškozených kusů
  4. Popis balení zásilky
  5. Fotografie poškozené zásilky i jejího obalu v dostatečném rozlišení. Foto musí obsahovat celkový pohled na poškozené zboží, detailnější pohled na poškozené části, foto obalu, foto vnitřku zásilky + výplně kartonu

 

Canon Gold Partner
Ricoh service partner

Sídlo: COPY SERVIS spol. s r.o.
Štefánikova 43
150 00 Praha 5 - Smíchov

© 2016 COPY SERVIS
e-business B2B Winternet s.r.o.
Design © 2016 LOGOFOGO